onsdag 4 juni 2008

Feelin' hot, hot, hot...

Oh så varmt det varit denna vecka - verkligen otroligt hur det kan vända! Vi har det intensivt på jobbet, det märks verkligen att LG är borta. Vi har haft 3 besök på 2 dagar, min praktikant slutade igår och datorn jag helst sitter vid på jobbet gick sönder igår. Fantastiskt:-s Men det frodas i trädgården och idag har jag varit ute i flera omgångar och rensat ogräs, samt planterat ut solrosorna. Detta mellan 2 besök.

Ikväll har vi varit på Hajarna och packat/valt ut utrustning till var och en av oss, för imorgon åker vi till norge och ska "dyka upp", alltså avlägga praktiska dykprov. Jag tror det blir jättekul, och just verkar det ju bli skapligt väder oxå. Fast halvsvalt.. Men det är väl bra om jag inte bränner mig av solen som jag har så lätt för att göra. Försöker vara förståndig nu när jag är så gammal och vis;-)

Igår tog jag mig oxå för att boka sängplats på Lappis. Jag ska bo på skolan - kan ju va skönt med riktigt tak över huvudet ifall det ska va ett regnigt lappis! Men det hoppas jag att vi slipper! Storuman Gospel ska sjunga där på lördagskvällen (storlappis) by the way.. Jag har tyvärr bara 3 veckors semester att ta ut eftersom jag var ledig så mycket kring bröllopet. Dock gläder jag mig rikligen över att jag med Kursgården får spendera tid på Laisok och på Tomma i sommar - det blir ju minisemester, fast med jobbet! Sjysst..

Inga kommentarer: