torsdag 19 juni 2008

Första laddningen har kommit..

Yess - första laddningen av väntade stämplar har kommit. Jag har köpt några house mouse-stämplar även från Sverige. Så nu väntar jag bara 2 stämpelleveranser till, dels Sarah Kay-stämplarna och så USA-beställningen jag gjorde från House mouse-designs.

Och apropå stora beslut (förra inlägget) så har jag beställt en ny cykel av Pavel idag. Jag provcyklade Sofias cykel igår och har beställt en liknande idag. Jag köper ju cykel rätt sällan, förra gången var 1992 av Sport-Isak i Gunnarn, så jag har faktiskt köpt en cykel som jag verkligen vill ha denna gång.

Och apropå förra inlägget så planterade jag flera Dahlia Collarette på farfar Jonas Hägglunds grav (min man och hans farfar har samma namn...)(lite läskigt att läsa min mans namn på graven nu och då!). Tycker att det går bäst ihop med de penséer som finns där nu. Och jag satte även en liten stackars spikklubba - om den tar sig så får den enormt tjusiga blommor. Vi får väl se... Den går ju att ta bort ifall den blir gigantisk - det ska den ju bli! Men den har varit så emlig så länge så jag tror inte att den har speciellt mycket växtkraft.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig midsommar till du me! Och tveka inte att fråga om du behöv hjälp me bloggen!