fredag 13 juni 2008

Chockad - Poppes stämplar har stängt??

Åh, besvikelsen var SÅ stor igår då jag äntligen skulle göra mig en lista över stämplar jag ska unna mig. Skatteåterbäringen har ju kommit:-) Men icket - Poppes stämplar har stängt, och de hade största utbudet på de stämplar jag ville ha. typiskt! Men jag hittade en annan shop som hade typ 1/4 av Poppes sortiment, så jag har beställt betydligt färre. Och det var säkert bra - nu kan jag ju köpa andra stämplar oxå:-P

Annars känns det bra att vi börjat ta tag i lägenheten igen, har varit väldans oinspirerad till det ett tag, men det är ju roligt när vi ser resultat av våra ansträngningar! Har oxå kommit på att det är dags att sälja bort en del av de där diesen som jag inte ska ha. Jag köpte ju ett jätteparti revolution-dies (detta handlar om scrapbooking) på tradera där jag vill ha ungefär hälften. Jag har ett par köpare hittills - fantastiskt! Jag kanske slipper sälja på tradera?
Har köpt en magnifik tomatplanta idag - eller tomatbuske! Den hänger fint i hörnet på balkongen och är översållad av små gröna tomater och tomatblommor. De tomater jag satt själv kommer ju kanske i september eller så..:-s

Jonas jobbar natt i helgen, så jag är mest solokvist känns det som. Har ordnat lite i scraphörnan och det finns mycket att packa upp i lägenheten. Ska nog kunna roa mig i helgen! Å imorrn ska vi ju sjunga 2 gånger på samma kväll:-) Storuman gospel, alltså, Creo har tagit sommarlov.

Inga kommentarer: