lördag 21 juni 2008

Midsommardagen..

Ja, idag har varit en mellandag, på nåt vis. Har putsat fönsterna i vardagsrummet - behövdes ju verkligen efter renoveringen i våras. Blev ju bra - är kul att kunna njuta av den fantastiska utsikten:-) Har även fixat i ordning en del på toaletten, nu finns inga onödiga grejer framme alls. Tror jag. Iaf om man frågar mig - Jonas kan ju ha en annan mening:-) Har ställt in 3 orkidéer där oxå, de ska ju duschas då och då..

Middagen på Kursgården ikväll var ju superb - lövbit, stekt lök och champinjoner å så hemgjort vitlökssmör. Och bra kryddat - supergott, helt enkelt! Och killarna verkar ju nöjda över midsommaraftonens övningar. De var helt slut på efter allt igår, och de listade ju ut att det väl var tanken med alla aktiviteter - att de inte ska orka fara ut och göra nåt utan bara gå i säng.

Min plan för ikväll är ändrad - jag stannar hemma. Jag har 3 födelsedagar att uppmärksamma nästa vecka, så jag ska göra kort. Och så har jag en massa andra projekt, men födelsedagarna är ju på första prioritet. Imorrn försvinner större delen av dagen eftersom jag ska hjälpa matlaget på Kursgården att göra palt, och efter det så åker jag direkt till gudstjänst och medverkar där. Efter vår frukost imorrn ska jag och Jonas öva lite inför kvällen, så dagen kommer att gå av sig själv, liksom. Som det ser ut nu, iaf.

Inga kommentarer: