fredag 27 juni 2008

Sol idag!

Åh vad härligt att se lite sol, känns som att det var ett par veckor sen. Men det kanske bara är en vecka? Hur som helst - jag är svartklädd, ska på begravning och spela. Jonas ska sjunga Amazing grace. När jag slutar för dagen idag så har jag semester. Typ. Jag har väl lite jour i helgen...

Vi hade fullt hus hemma hos oss igår kväll. Mycket snabbt och lustigt så blev fler än en inbjuden på middag, vi var 8 st till slut. Det var hemvändarkänsla eftersom 3 st bor på annan ort numera. Jättekul att se dem alla! Tyvärr togs ju inte ett enda kort, men jag hoppas minnet lever kvar länge. För det är sånt här som gör livet fantastiskt - att ha vänner och ha det underbart tillsammans.

Nästan roligt att Spanien gått vidare i fotbolls...EM? Fast Ryssland kunde oxå ha fått vinna - jag får för mig att de gjort ett otippat bra EM. Har väl iaf låtit så på det LILLA jag hängt med hittills.
Tills vi ses igen... Adios!

Inga kommentarer: