söndag 15 juni 2008

Mycket sjungande

Ja, så är snart helgen över, och hittills har den ju varit bra! Och det som känns konstigt är att jag har hela söndagskvällen över till att göra nåt nu - dykkursen är ju över!! Jag hade ju, som vanligt, storartade planer för helgen, men det blev - som vanligt - ganska lite gjort. Igår tog jag tv-morgon som jag brukar till 12.30 - jag vet att halva dagen går bort, men jag är nästan alltid på jättegott humör på lördagar när jag fått se lite Scrubs:-) Och så satt jag på tok för länge med surfandet på nätet.

Storuman gospel sjöng i Långsjöby på kvällen. Det var otroligt lite folk, men dels var det en släktträff på gång och så var det visst fotboll oxå. Vad nu det har med saken att göra;-) Vi vann ju ändå inte.. Nå - det gick väl hyfsat bra att sjunga ändå. Det är skönt att ha sjungit så här inför Lappis, så att jag vet vad jag behöver öva mycket på! Och de tär bl.a. Hero... Den sången är grymt bra, men det är oxå grymt mycket text på den.

Har ju glömt förtälja att jag och Jonas för en gångs skulle tvärbestämt oss för nåt och sen agerat - vi ska på Stevie Wonderkonsert i september tillsammans med Stephan. Kuuul! Oj vad jag ska sjunga med!! Vi skulle ju även vilja fara på Kirk Franklin (som bl.a. gjort Hero), men han ska ju va i Örebro en onsdag kväll... Så det går bort.

Nä, nu ska jag göra ett kort till min kompis Nickan som fick barn i maj - "När lillan kom till jorden...". Och så har jag ett projekt jag behöver starta på eftersom nån fyller år på midsommarafton!! Och det är ju riktigt snart.

Inga kommentarer: