lördag 28 juni 2008

Oh, what a day... *uppdaterad m bilder*

Idag sov jag till 11.00! Men så var jag uppe lite sent oxå.. å så hade en förkylning brutit ut under natten, så kroppen kanske tyckte att den behövde vila, inte vet jag? Nå, jag lämnade iaf in en sjukanmälan inför sjungningen med Storuman Gospel, för jag nös konstant när jag hade nyvaknat.

Jag har gått åtminstone 2 varv runt Storumandags- vmarknaden idag, gick ett varv igår, och behållningen är att jag träffat trevligt folk och ätit ute 2 ggr. Å så har jag köpt en skiva med Pax-kören från Umeå och en burk kådsalva. Pax-skivan var bra, har bara hunnit lyssna en gång, men det var då varierad musik. Å det gillar ju jag, är inte kul med skivor där alla låtar låter likadant.

Ikväll har vi ryckt upp oss och ägnat oss åt sista rummet där vi haft det stökigast. Där allt har hamnat som vi inte haft nån plats för... Så - det är ju en hel del som ska flyttas. Och jag har packat upp ytterligare bröllopspresenter - och hittat ytterligare 2 påslakanset!! Jag tyckte väl att det var lite med bara 5 st, jag hade för mig att det var fler när vi öppnade presenterna. Så, som sagt - vi kommer väl inte att behöva köpa påslakan de närmaste 10-15 åren*flin* I varje fall så är det bara... hälften kvar att fixa i det rummet nu:-) Skönt!

Nu är det Las Vegas på tv.

Inga kommentarer: