fredag 4 september 2009

CC på Scrapplyckan

Förra helgen var det ju cyber crop på Scrapplyckan, och jag hann med hela 2 bidrag... Så här kommer ett babykort jag gjorde, man skulle skapa i rosa och brunt, man fick ha med vitt och svart i mycket små mängder...
Jag har använt både mask och schablon i hörnen - kul att kladda lite!

Imorrn är det Scrapparlördag på Pyssellyckan, och vi är 18 anmälda - blir ju tokroligt! Så ikväll är det förberedelser som gäller, och jag ska dessutom baka en kaka till kyrkan - Filadelfiaförsamlingen fyller hela 90 år i år, så det ska vara en "Minnenas afton" i Barsele imorrn kväll kl 19.00. Kvällen är nog fullspäckad...

Under veckan har jag i sakta mak stökat på i scrapphörnan. Jonas har monterat mina hyllor, och jag har städat undan från gamla bokhyllan och golvet. Så nu står 2 Expedithyllor på plats och den gamla bokhyllan står mitt på golvet i vardagsrummet. Smidigt:-P Men den ska vi väl flytta på så småningom... Är det nån som vill ha en gammal bokhylla, kanske? Annars är sannolikheten stor att den hamnar på Second hand.

Ha det gott kära vänner!

1 kommentar:

Lena B E sa...

Hej vännen!
Jag har något litet till dig i min blogg. ;) Nu skulle jag behöva din adress också. :)
Ååååå så vackert kort, och sååå vackra blommor!!
Vart har du hittat dom? Nyfiken i en strut ;) hi hi...
Kramar från Lena