söndag 6 september 2009

En ask..

Här är en ask jag gjort med top score, en rosalila:-) Jag har använt ljuvliga papper från Maja Design, vackra Primablommor och blad, och så band och spets. Stämplat runt kanterna och en hattnål.. Så blev det! För fullständig materiallista kan ni gå in på Pyssellyckans blogg!



Igår var det Scrapparlördag på Pyssellyckan/Filadelfia, och det blev så att Anna var tvungen att stanna hemma med anledning av feber. Så jag fick hjälp av ett gäng fantastiska personer att klara av allt praktiskt omkring som fika, handling, middagsgörning - annars hade jag nog dukat under! Nog hade jag huvudvärk kl åtta på kvällen, men dagen var fantastiskt rolig och trevlig och jag fick prata en hel del:-) Jag hade faktiskt demo om distressdynor - jättekul! Kan visa upp en annan dag vad jag hade gjort.

Nu är det dags att ta plats i scrapphörnan och fixa lite. Förmiddagen har gått åt till att montera alla dessa lådor och tidningsställ från IKEA. Så nu ska det väl bli lite ordning?? Rent teoretiskt iaf!:-)

3 kommentarer:

annkan sa...

WOW- vad många lådor!!
Kan tänka mig att det känns bra att få i ordning allt. Det brukar ju vara så kul! (Åtminstone efteråt, hihi).

Nu såg jag ju att du skrivit om träffen. Lät som en trevlig dag- och jag hoppas vi kan vara med en annan gång.

Kram.

Kamilla sa...

OOOh du kommer ju att få det sååå snyggt!!!
Synd att Anna var sjuk, men tur att det finns gulliga vänner :D
jag ser fram emot det du skapat!!!

Kram kram!!

Vixen sa...

Åååå såå läcker! *Sitter och gapar*