onsdag 23 september 2009

Fortfarande trött:-)

Ja, jag är fortfarande trött efter helgen, jag fick ju ingen vilodag, direkt. Men jag har lagt mig tidigt om kvällarna. Eller... iaf inte så värst sent... typ 23.00. Som vanligt:-)

Nu sitter jag och gäspar efter att ha haft ett utvecklingssamtal på jobbet. Det gick ju bra, jag hade gruvat mig i vanlig ordning, men det är ju aldrig nån idé! För det blir nästan alltid bättre än man tror - eller hur? Nu känns det bra med jobbet igen, och jag har satt upp några mål som jag tror blir bra!

Ikväll blir det städning på schemat, trots huvudvärk... men sånt varar ju inte för evigt. Ska bli skönt när städningen är gjord! Och så ska jag måla på skrivbordslådorna andra varvet med färg, då kan jag ju göra i ordning ordentligt i scrapparhörnan sen! Från imorrn, eller så:-)

Ha en riktigt trevlig onsdags kväll, gott folk! Det ska jag ha:-)

Inga kommentarer: