söndag 13 september 2009

Äntligen!

Nu har det rört på sig i scrapphörnan idag! Jag städade idag undan ALLT rat som låg överallt, har dammsugat, vi har burit upp det målade skrivbordet och så har jag satt fast vaxduken som ska skydda. Har småplockat med grejer, men inser att det kommer att ta lång tid att få i ordning allt! 4 lådor är omålade och lådknopparna har inte heller kommit, så det tar några da'r till innan det blir bilder på make over'n!:-)

Tja, annars var det en slapparsöndag, hade faktiskt glömt att ställa väckar'n, så jag vaknade först vid 10. Och jag listade ut att maken inte skulle nånstans, eftersom det har varit några avbrott i nattsömnen... Men vi har fikat på näset och sen började jag stöka på här hemma. Har varit otroligt hungrig idag, poch min motivation för att plåga mig själv med ren kur är just nu riktigt låg. Men... jag ska nya jeans av maken vid nya delmålet och det är ju oxå nåt att se fram emot:-D Och uppnår jag det delmålet så har jag gått ner hälften av det jag tänkt - vore ju skönt! Men inatt drömde jag att jag avbrutit min rena kur och ätit nåt, så imorse var jag först lite osäker på hur det låg till:-) Jag skulle hemskt gärna äta peppar- eller ostchips! Men inte än...

Inga kommentarer: