tisdag 15 september 2009

Semesterdagar!

Idag och imorgon har jag semester, jag ska scrappa av hjärtans LUST! Och det har gått bra idag, synd bara att jag är sån långsam scrappare:-s Men resultatet läggs ut efter helgen, för jag håller på att förbereda mig inför Pysselmässan som är till helgen i Umeå. Jag minns att förra sommaren så scrappade jag riktigt mycket på semestern, men då sökte jag till ett designteam... och kom ju inte med:-) Men jag blev väl inte sämre på att scrappa iaf. Känns skönt att ha några semesterdagar kvar att ta av under hösten! Det är jag är mest nöjd med idag är jag faktiskt gjort det jag föresatt mig, och inte fastnat framför tv:n eller datorn. Så mycket:-) Men det har varit kusligt fint väder... nästan synd att sitta inne... Fast jag har ju tagit ledigt av en anledning!

Nu ska vi på middag hos mina föräldrar, farbror och faster är uppe med anledning av älgjakten, så vi vill ju hinna träffa dem innan de reser hemåt.

Tjingeling och på återhörande!

1 kommentar:

Vixen sa...

Härligt! :)
Texten på dörrarna skrev jag ut från internet från någon butik som hade dem som vinyltexter men minns inte var. Fräckt men billigt ;-)
Ska du till vännäs på http://www.scrapbooking4you.se/ ?