onsdag 9 september 2009

Sedelkort med making memories

I somras fick jag en beställning på ett bröllops-/sedelkort. Enda förhållningsordern var att vinrött skulle vara med, sen hade jag fria händer. Då passade jag på att använda de vackra, vackra wedding-papperna från making memories, så klart!

Detta är framsidan, inga större konstigheter.

På insidan skrev jag ut Kärlekens lov från 1 Kor. 13 samt clearembossade och chalkade.

Jag gjorde oxå ett passande kuvert, jag har inga köpta färdiga till denna storlek. Till det fick jag användning för top score multiboard ultimate pro, i den ingår ju kortmallar, askmallar och kuvertmallar mm. Detta är framsidan på kuvertet.

Och så baksidan på kuvertet.
För materiallista - se Pyssellyckans blogg!

1 kommentar:

annkan sa...

Vackert, så vackert..

Kram på dig.

Ps. Ny bloggadress: annkan.bloggplatsen.se