fredag 18 september 2009

Pysselmässa i Umeå

Äntligen helg och jag väntar på att vi ska sätta fart mot Umeå. Ryggan är packad och jag har varit hemma å scrappat i 3 dagar för att ha med lite nya alster med de snygga nyheter Pyssellyckan fått in! Anna lägger in det efter helgen, för det har varit fullt upp nu innan mässan. Ni får ge er till tåls... *retas* Jag är iaf mycket tacksam just nu över att jag hade semesterdagar kvar att ta ut, för det har varit huuur kul som helst att scrappa. Det var faktiskt ett tag sen sist, har ju haft tankarna på annat håll, som organisering av scrapphörnan t.ex. Inte så förvånande så är det fortfarande inte klart i scrapphörnan - när jag blir fokuserad på nåt så gör jag en sak i taget.

Bloggpartyt har jag fortfarande inte kommit igång med, men en sak som jag gjort dessa dagar för Pyssellyckan har jag haft i tankarna även för bloggpartyt, så... det är väl mitt första alster dit:-) Ska se om nåt annat passar in oxå..

Hmm, är lite hungrig, och vi har inget vettigt hemma att smaska på:-( Men jag klarar mig väl.
Här ovan ett kort jag gjort i sommar, har inte kommit mig för att visa det:-s

Jag önskar er alla en mycket trevlig helg - jag tror den blir kanontrevlig för min egen del!
Kram,
Em=)

Inga kommentarer: