söndag 20 september 2009

Hemma och lite trött...

Nu är det söndag kväll, helgen har varit intensiv och så där trevlig som jag hoppades på! Jag har fått följa Anna på Pyssellyckan på mässa och scrappträff i Umeå i helgen, så vi åkte redan i fredags. Att packa ner varor i kartonger tar ju typ ingen tid, men att packa upp och fundera ut hur allt ska stå - det tar evinnerligt lång tid! Slutresultatet lev ju bra iaf:-)

Jag har träffat så många trevliga människor - systern, Helena och Anette på Scraphuset, Eyovine, Madde och Markus på Pearlized, Pagoni, Vanja och Jenny på Krumelur, Jenny och hennes man på Pion design, och ett helt gäng glada kvinnor från Lule:-) Och så har jag blivit kallad för fröken titt som tätt - hahahaha! Jag höll i en work shop i att göra en ask, samt snabblektion i hur man gör ett concertinakort. Och då är man ju fröken om man ska lära ut nåt *hehe*

Nu blir det nog en tidig kväll, jag gäspar och både kropp och knopp vill isäng:-)
G'natt!

5 kommentarer:

Therese sa...

Låter härligt! Vill gärna se foton:)
Kramisar

Magnus och Therése Mörtzell sa...

Hej! Japp en riktig klippare har jag blivit på Tradera. Trodde väl aldrig jag skulle hamna i "begagnat-träsket"... men det är riktigt bra emellanåt :)
Ha det superbra o mysigt i det härliga höstvädret. Blessings!

Vixen sa...

Tack för att du lyste upp min eftermiddag! Du är underbara visst vet du det! *KRAM*

Kristin sa...

Ja, och en av världens bästa fröknar faktiskt! *nickar bestämt*

Sussi sa...

Vad mycket fint du gjort "fröken".
Hoppas vi får träffas snart igen, du förgyllde vår dag!

Kramar Sussi.