torsdag 28 januari 2010

Tapeternas underbara värld!

Idag har jag varit å spanat på tapeter, hittade så många snygga!

Ingen av tapeterna ovan är aktuella, men jag hittar inga foton med de jag tycker är snygg! Nå, det är i alla fall kul att leta i alla tapetkataloger! Och nervanspänning, för man ska ju leva med det där sen i några år, ju!

Stormen har nog aldrig kommit till Barsele, va? Eller så var jag på jobbet då det hände, för jag har då inte märkt av den. Men det finns en del skotta varje dag, bra att vi får hålla oss i form:-)

Annars händer väl inte sååå mycket. Dixie tuggar faktiskt inte på de skor vi lagt ut som träningsavvänjningsbitningsobjekt åt henne, hon har aldrig rört dem. Så snart kanske vi vågar ha våra skor i hallen istället för i vardagsrummet:-D

Måste nog hoppa isäng, har varit så fruktansvärt trött idag. Hela veckan har det varit fullt upp på jobbet, och igår hade jag inte mycket fritid att prata om.. Fast jag pratade verkligen under fritiden, J fick stå ut med att lyssna ett bra tag:-) Bra att han finns - I love him!

1 kommentar:

IreneL sa...

Hejsan! Idag såg jag frågan på min "Blomster-tips blogg. Mina frön hade jag fått i ett fröbyte men jag hittade att Fröer.nu har fröerna: http://www.froer.nu/products/14406246/stjarnoga+african+moon/
Ha det bra nu! / Irene