lördag 9 januari 2010

Blev inte som jag tänkte, idag...

...men ibland så gör ju inte det så mycket, eller hur? Jag hade tänkt åka och hälsa på ett par vänner i Sorsele idag. Men när gubben skulle samåka imorse så kom aldrig samåkningen, och den ena av våra bilar är på verkstad... så jag är alltså utan bil. Men jag har roat mig ändå - sett på tv, druckit ett par latte (hittills, snart dags för en tredje:-), tagit en lång bloggrunda eftersom jag försummat det i 4 dagar!! Och så har jag precis kommit in från en promenad runt berget. Hundarna verkar njuta av att äntligen kunna va ute i flera timmar, det har ju varit dåligt med det i denna -30-gradiga kyla som varit lääääänge - är det en vecka, eller? Jag är lite dygnsvill, men jag tycker vi har haft kallt länge iaf.

Nu vore det nästan lite kul att sätta sig i pysselhörnan - med gott samvete:-) Jag har dessutom planerat maten så det går fort när den väl ska göras. Jag ska blogga på onsdag på Pyssellyckan, så det är ju bra om det finns nåt att blogga då:-) Ska se om jag hittar nån bra skiss nånstans att följa... eller så fortsätter jag med den som är för januaritävlingen på Pyssellyckan - jag kan ju vända den så blir det ju annorlunda än förra LO:en jag gjorde:-) Jag tycker att skissen är sååå snygg!

Näe, bäst att sätta igång, va??!! Ha en fortsatt fantastisk lördag!

2 kommentarer:

Scrap by Heart sa...

Snygga saker du gör! Tack för att du tittade in på min blogg!

Hoppas att ni snart får det varmare.... ;-)

Tina

Rune B sa...

-30--- Mer än vi har i Norge ju! Vi har bara -27, fast med dagens väderkurs så blir vel det -43 svenska grader då :D
Godt nytt år till dej Från Jenny och Rune. Beklager att min svenska har blivit så urusel, men 10 år sätter sina spår!