måndag 4 januari 2010

Dixie..

Här kommer första LOen på valpen Dixie, hon har nog varit hos oss ungefär en vecka vid dessa foton. Visst ser ni hur hon ääälskar att vara utomhus? Så är det nu oxå, om hon fick vara lös oftare så skulle hon, forsa, forsa, forsa fram genom snön så det yr omkring henne. Det är ju bara det att hon blir så lycklig att hon inte "hör" när vi ropar på henne, så det är tyvärr inte möjligt..


För materiallista så får ni gärna gå in på Pyssellyckans blogg, där finns mycket som kan inspirera till skapande!
Ha en underbar dag idag!!!

5 kommentarer:

Pysselmaja sa...

Vilken superfin Lo på eran lila fotomodell=) Vad tur att Tiger har tålamod med sin lillasyster. Han ser stolt ut på kortet;)

Kram

Anonym sa...

Underbar LO på vovvarna! Mina två pudlar är svarta och det blir bara två ullbollar på foto...man ser inte vad som är fram eller bak!! Örnäsudden är en plats nere vid havet här nere i Halmstad! Vi brukar promenera därnere och det är bara sååååå vackert - i alla väder faktiskt! Idag vräker snön ner på oss , det ären vinter som jag minns dem från när jag var liten uppe i Lycksele:)

Kram, Mija

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilka sötnosar :) Och vilken fin tråtbit du har gjort! Jag önskar också jag kunde trolla med pappaer. Gott nytt år förresten! Jag hoppas du får ett underbart 2010. Kram Johanna

sussig sa...

Vilken snygg LO, och den fotomodellen skulle man inte ha något emot att gosa med.

Kram Sussi Å

Morfen sa...

Inne och kikar i din blogg och fastnade för den här layouten, gillar den massor! :)
Ha en skön söndag! Kram!