lördag 16 januari 2010

KBT igen

Ja, denna vecka var det dax att förnya mina kunskaper igen, så måndag & tisdag hade jag läsdagar hemma, och onsdag & torsdag så har jag varit på KBT-kurs i Umeå. Vi håller till på Stora hotellet mitt i Umeå, så vi har utsikt över Kafé Station och älven, det är riktigt mysigt där! * gillar *

Foton är tagna från Stora hotellets hemsida!

Fredag tog jag ledigt eftersom maken hade ledigt efter sitt schema. Så han tog bussen till Umeå och så kollade vi på tapeter, köpte inga tapeter men en massa annat, åt och hade en skön dag! Vi hann oxå med att fika med svägerska och systerbarn innan vi rasslade hemåt.

Helgen är ett oskrivet blad och det är finfint för min del! Eller.. jag har väl små planer på att sitta i min scrapphörna, men annars får vi se vad som händer förutom det! Jag ska väl elda några gånger, det är rätt kallt ute, och då blir det kallt inne oxå. Hundarna har fått alldeles nya mattor att ligga på och de verkar gå hem. De är redan inliggna (nytt ord till SAOL?)!

Nä, dags för en ny latte och sen göra nåt! Ha en riktigt trevlig helg, vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helg er alltid deilig!! Kos deg i scrappehjørnet, jeg var kreativ på treff i går. Ha en fortsatt god helg!!