fredag 1 januari 2010

Ännu en tag!

Jag gjorde ett par tags till, ju! Dessa tags är från Reprint - jättesnygga! Jag har först distressat med distressdyna Fired brick, Worn lipstick och Spiced marmalade. Jag har sen stämplat med en textbakrundsstämpel från Reprint med brun distressdyna, Antique linen. På det har jag sen embossat i vitt med en liten snöstjärnestämpel från Reprint. På grungeboardhaken (röd) så har jag även lagt lite snö (embossat i vitt) samt på blommorna. I snöstjärnornas mitt har jag satt vita halvpärlor.
(¯`'•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯)¸.•'´¯)(¯`'•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯)¸.•'´¯)
För övrigt så är det nu ett nytt år, så jag vill önska er alla ett riktigt Gott nytt år! Kom ihåg att om du gör det du alltid har gjort så kommer du att få det du alltid har fått. Vad kommer detta år att innebära för dig?? Ja, jag funderar fortfarande:-) Och drömmer...