söndag 17 januari 2010

Höst med Liza och AKO

Jag har en kompis som är otroligt begåvad på att fota, så fotot är från AKO, med hennes tillstånd. Det är som att Basic grey sett hennes foto och sen gjorde Indian summerserien - färgerna går igen helt perfekt! Idag var det inte fotoväder när jag steg upp, men jag fotade ändå. Ska bara förklara att cardstocken faktiskt är svart, inte mörkblå..

Texten är en sång av Liza Lundqvist som heter just "Höst", den är en av mina favoritsånger! Tyckte den passade bra på denna layout.

Trädet är satt i vänstra hörnet av fotot, och är från BG:s Indian summerserie.

Här har jag stämplat och embossat uppe i högra hörnet. Stämpeln är oxå från Basic grey, faktiskt.

I princip allt material kommer från Pyssellyckan och jag har använt mig av spillpapper.

6 kommentarer:

Pysselmaja sa...

Så fint E. Jag håller med om att det är dåligt fotoväder=)

Indiana summer - har du kvar något papper till dina tapeter i det nya huset;D

Kram
Ps! Det var jättekul att inspireras av strösselburken =P

Kamilla sa...

ÅÅååh den är heelt underbar, och fotovädret är lurigt nu :/ jag har ju en fotostudio till mitt pyssel, fast den är nog för liten för att fota 12x12 LO:s i :(
Kram kram

Katrin sa...

Vilken vacker LO och fotot blev jag jätte förtjust i.

Jag gillar att smyga runt hos dej, även om jag varit dålig på att kommentera, men jag ska bättra mig!

Kram

CillaT sa...

Såå fin=) Gillar de mustiga färgerna och alla små fina detaljer!

Maiden sa...

Superduper!
Gillar att man ser nya detaljer hela tiden! :-)
Kram

Millas blogg sa...

Oj, så många detaljer, fina färger och ja super snygg lo!

Klart jag kan vissa dig hur man gör, bara jag får tillgång till photoshop själv, men det lär nog vara fixat innan ni kommer! Ska bli så KUL!!!!
På eventet kommer det även att finnas workshop med bla. bildredigering!

Kram Milla