tisdag 26 januari 2010

Fågelholk med rabatt


Jag har sett dessa söta fågelholkar under ganska lång tid och stått emot, men till slut föll jag för frestelsen att testa själv! Designteamet håller fortfarande på med utmaningen att scrappa av spillbitar, och denna serie kom förra våren, tror jag. Det är "What a hoot"serien från Kaiser. Mall till att göra en alldeles själv hittar du HÄR!




More is more *hehe*. Vill du se materiallistan så kan du gå till Pyssellyckans blogg!
Ha en underbar tisdag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!

Åh vilken underbart söt liten fågelholk! =) Jag håller oxå just på att tillverka en =)

Jag vill ge dig ett stort tack för dom fina orden du skrev till mig ang. min lilla älskade mamma. jag har aldrig hört den låten med Carola men den var väldigt fin, precis så känner jag! *ler*

Jag vet inte hur många ggr per dag jag tänker på min mamma, har tappat räkningen nu...såklart måste livet gå vidare & det går om än väldigt tungt & sakta men det går tack vare mina underbara små liv. Utan dom hade jag ingenting.

Självklart kommer jag för all famtid att undra varför hon var tvungen att ryckas ifrån oss endast 60 år & NU när jag behövde henne som mest? Men så är väl livets gång, någonstans tror jag att var sak har sin mening. Men i det här fallet ha jag svårt att se vad det skulle vara?

Jag är en väldigt glad person som skrattar mycket & alltid har en massa tok för mig. Trots att hjärtat är i tusen bitar så skrattar jag ovanligt mycket nu. Och det kan jag bara tacka mamma för, utan henne hade jag aldrig varit där jag är idag! =)

Ha nu en underbar dag, lev i nuet & framförallt var rädda om varandra.

Många kramar Ulrica

Pysselmaja sa...

Vilken underbar fågelholk med rabatt=). När jag läste rubriken första gången så kopplade inte ordet "rabatt", jag tänkte på rabatt som i rea;)

Kram

Carina sa...

Hej!
Din fågelholk är så underbart gullig.Vilket jobb du lagt ned!
Appropå min almenacka så sökte jag på kalender 2010 och hittade dem där(vet ej var exakt).De var lite små men skrev ut dem i större format!

Kram!
Din DT-kollega

christel sa...

Läcker!!! Jag gillar "more is more"

Pippin sa...

Vilken häftig fågelholk! Härliga grejer du gjort.
Tack för kommentaren på min blogg, det var jättekul att träffas.
Kram
Pippin