söndag 30 augusti 2009

Planerar och drömmer...

Senaste veckorna har jag på allvar drömt om att få ordna till pysselhörnan så den blir både snygg och praktiskt. Så, det är en Expeditbokhylla från IKEA som jag tänker utgå ifrån, där borde det rymmas litegrann av mina grejer. Dock har jag tänkt om och köper nog en fristående bänkskiva som är typ 2.40 lång - då kan jag fortsätta vara i scraphörnan så länge vi är max 2 st. Annars har jag ju flyttat ut till matsalsbordet.. Och då ska nog symaskinen stå där i närheten i scrapphörnan, tror jag, vore kul att sy lite mer på mina scrappkreationer!

Idag är sista dagen på en cyber crop som pågår inne på Scraplyckans forum. jag har endast hunnit med 2 kort hittills, och hinner ev. ett till, jag ska åka till Umeå ikväll för att sova över hos lillsyrran, och så vidare till Sundsvall/Birsta imorrn och IKEA! Jag har mamma som sällskap - är skönt att han nån att prata med när man åker så långt!

Nä, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna scrappa nå mer idag...

Inga kommentarer: