lördag 1 augusti 2009

Att kompromissa...

När jag var i Australien så köpte jag ett par scrapptidningar för att kolla in deras stil och underhålla mitt scrapparintresse;-) Det jag inspirerades mest av var ämnen för vad man kan scrappa om, Livet t.ex.:-) Jag gjorde en LO om hur det emellanåt är att vara gift, man får så lov att kompromissa om man ska kunna hålla ihop sin relation. Med tanke på ämnet så valde jag ett kort vi skrivit ut som sketchad i svartvitt. Sketchningen är så bra med sina lite suddiga kanter, för man behöver bli lite mindre ego som gift och mer tänka på tvåsamheten. Utan att förlora sig själv, så klart! Det är en konst, det där...



Ha en fortsatt trevlig helg, gott folk!

3 kommentarer:

Evelina sa...

Snyggigt snyggt!!

Kamilla sa...

OOOH så underbart snygg!!!
vad häftigt att du har snvänt ett sådant foto :D
kram kram

annkan sa...

Åh, den var fin också- och med ett viktigt budskap!