fredag 21 augusti 2009

Snart helg!

Igår kväll gjorde Creo en inspelning på en låt, faktiskt! Vi var inbjudna till N Studio Norrljud som Markus Falkner äger. Där sjöng vi ett par timmar med många omtagningar och förfiningar. Det blev ju inte sån där überperfekt inspelning, för då hade vi väl fått hålla på hela natten:-) Men jag är mycket nöjd! Vi har ju inte sjungit tillsammans på ett tag nu, sommarlov och allt.

Nu har jag nytt mål i sikte... eller - det är väl inte så nytt kanske, jag har ju planerat för det länge:-) Men nästa helg börjar jag äta middagar igen, MAT alltså *tjohooooo* Nästa lördag ska vi på Garaget i Umeå, de slår igen sen med anledning av hot och flertalet vandaliseringar. Jag blir riktigt upprörd när jag tänker på det - skulle vara intressant men psykiskt nedbrytande att höra hur de som hotar och vandaliserar egentligen tänker... för de kan inte ha några rimliga och vettiga argument i alla fall. Nästa söndag har jag tänkt mig att laga en härlig paltgryta, jag har ju längtat efter det hur länge som helst nu! Palten blir väl mitt riktigt syndiga intag, sen ska jag hålla mig ifrån potatis, ris, pasta...

Bjuder på ännu ett Graphic 45-kort - jag måste nog göra fler snart!

Jag funderar allvarligt på att INTE plocka hallon i helgen:-) Fast vi får väl se;-) Jag tror det blir scrapping iaf, har faktiskt inte suttit och scrappat sen förra torsdagen - MER ÄN EN VECKA SEN! Så det förstår ju alla att det är min totala rättighet att scrappa järnet nu;-) Ikväll får vi främmen på middag oxå:-) Vad ska du göra i helgen??

Hoppas din helg blir fantastisk!

3 kommentarer:

Petra sa...

Snyggt. Har du stansat ut blommorna bakom rosorna?
Jag ska nog också göra lite kort i helgen, om vädret tillåter.
Ha en trevlig helg.
Kram
Petra

Lena B E sa...

Mmmm så snyggt!! Härliga papper dom där graphic 45! Håller med Petra om blommorna, dom ser utstansade ut. Snygga är dom!!
Ha en jättetrevlig helg.
Kramar från Lena

Susanne sa...

Sååå supersnyggt!! Love Graphic45!!

Kram
Susanne