fredag 7 augusti 2009

Helg igen!

Ja, tiden går så fort, tycker jag. Det är jätteskönt med helg, och det ska visst va hyfsat väder för en gångs skull! Så jag ska söka mig ut i trädgårn och försöka göra så mycket som möjligt där. T.ex. skörda resten av rabarberna.. och kanske plocka lite blåbär, men jag vet inte om det är lite för tidigt än? Fast väntar jag för länge så hinner ju alla gästbärplockare före, och det är ju inte heller så kul! Det kan oxå hända att det finns tid för lite scrappande, iaf på kvällen:-) Jag tror jag har en plan för vad jag ska göra då, faktiskt:-D

Idag fick jag paket med ljuvliga stämplar jag beställt, så de ska ju testas i helgen. Fick smått panik eftersom jag inte hittade nåt EZ mount, men det kom fram på nåt sätt.. Så jag ska montera dem NU!

Ha en riktigt trevlig helg!

1 kommentar:

Karin sa...

Vilka läckra kaos;ar du har gjort! Jättefina !
Å va skoj å se din nästan 1;a layout, det är skoj å se hur man utvecklas.. =)
Ha en härlig helg,
kram kram!