onsdag 5 augusti 2009

Fjärde KAOSen

Denna KAOS skickades till Annica som är altrandets drottning! Hon skapar de mest fantastiska skapelser som jag antar är mycket tålamodskrävande att få ihop, och så många detaljer, sen... Ja, hon är sannerligen värd sin KAOS i guld:-) Fast det blev monokromatiskt i brunt;-)



Idag har jag haft roligt på jobbet, minsann! Jag har suttit och hjälpt en kille med en överklagan till en socialnämnd!! Det är så roligt att hitta åt lagrum och formulera till det... Är ensam hemma ikväll eftersom maken jobbar eftermiddag, så de två små trollen är i min omvårdnad. Igår var vi ute och gick efter elljusspåret, och lillGremlin tog nästan hela varvet runt!!!!!! Alltså, det där där vi bor.. inte hela byn. Men så var hon ju trött sen oxå och gick och lade sig beskedligt.

Nu är det dags för mellanmål, känner jag! Tjing!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med överklagan ???/Liselotte (som precis sluppit ut från kontoret för 5 veckors semester)

Anonym sa...

Så lekkert kort! Godt du kan ha moro på jobben innimellom :)

Lena B E sa...

Åh så fiiin kaos award du gjort, superfin!!
Jag håller med dig Annica är altrandets drottning och är värd sin kaos i guld!!
Ha det så jättebra och gossa mycket med de små trollen, fy vad jag är avis! Det är ju så himla mysigt!! ;) Kramar från Lena

Susanne sa...

Skitsnygg!!!

Kram
Susanne

Annica H sa...

Alltså! Tusen tusen tack för denna fina Kaos, och de fina orden! :)
Jag blev SÅ glad!
Nu är jag snart hemma från semestern och ska tag tag i bloggandet, samt skicka lite Kaos jag åxå.
Återigen, tack så mycket!

Kram Annica H