söndag 2 augusti 2009

Hur är det egentligen med självuppfattningen??

Idag skulle jag ha varit på bröllop i Holmsund, men med anledningen av valpen så stannade jag hemma. Men jag var ju så fiffig att jag bjöd in syrran för att komma å scrappa så vi har haft en supernajs dag med mycket surr, fikande och scrappande! Jag har gjort en LO och påbörjat en andra, men jag ska snart i säng, känner jag *gäsp*

Vi har ju varit terapiscrappande idag, både jag och Sys, så jag gjorde en hemlig journaling och så ska det in ett foto där bakom oxå som jag inte framkallat än.

En fin grej med denna LO är att jag följer de nyårslöften jag gjorde i början av året, jag har nu scrappat med mitt kanske finaste papper! *tjohoo* Jag köpte det förra sommaren och har liksom låtit det vila och vara bara ögongodis. Bort det!

Sov så gott, hör ni, imorgon är en annan dag.. G'natt!

EDIT:
Papperet är från Bo Bunny och heter "Beau jardin clover". Och nog är det som en snygg trädgård, alltid... med lite grungestil;-)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Wooooow....helt underbar LO! Gillar hur du satt rubriken och jag förstår att du bara ha velat titta och njuta av detta papper. Makalöst fint! Vad är det för märke? Tokgillar hur du har trasat sönder pappret i kanterna.....Underbart!

Gillar LOen här nere åxå...läckert foto:)

Ha en bra måndag!!
kram

Monika sa...

Helt, helt underbar layout! Jag älskar den långa titeln, det är ju jättesvårt att få något sådant snyggt men du har verkligen lyckats!

annkan sa...

Bra där! Att du använde papperet alltså. Det där är nåt jag också jobbar på. ;-)

Och- WOW, en helt underbar layout!!

Ewonne sa...

Fantastiskt fin layout ♥♥♥

Tusen tack för KAOS awarden som låg och väntade på mig när jag kom hem från semestern! Blev väldigt glad och rörd av dina fina ord, och kortet var Underbart fint ♥♥♥
Kram Ewonne