lördag 8 augusti 2009

Graphic 45

Åh vad jag gillar dessa papper!vintagesnyggt så jag ryser av att ha sönder dem:-s Nåväl, jag har gjort ett kort i en stil jag inte förut testat, och det var kul! Jag ska göra några fler:-) Vet inte om jag kan göra LOer av såna här fina papper, men om jag går in på Graphic 45s blogg så kanske jag kommer mig för att göra det oxå så småningom!

Det här kortet gjorde jag igår kväll, det blev ju inte vad jag planerat för kvällen, men jag hade en riktigt trevlig kväll där jag tog fram scrappgrejer till tvbordet. Då har jag mer koll på vad hundarna gör oxå, faktiskt. Min pysselhörna är så inhörnad så där märker jag inte vad de håller på med...

Blommorna kommer från Pyssellyckan!

3 kommentarer:

CillaT sa...

Åh vilket vackert kort! Jättefint=)

Susanne sa...

Visst är Graphic45 papprena underbara!! Och jag kan skvallra om att snart finns det massor av nyheter hos CountryScrap;) http://www.countryscrap.se

Kram
Susanne

Annica H sa...

Oh wow! Skitsnyggt! :)

Kram Annica H