lördag 22 augusti 2009

Uppdatering om Lillegremlin:-)

Förresten... Dixie har ju växt litegrann sen ni såg henne sist!
Idag har lillGremlin tydligen varit på demolerings- och vandaliseringshumör (se förra inlägget oxå). På eftermiddagen upptäckte jag ännu en utekruka omkullvält och ALLT innehåll utspritt på gräsmattan... det ser verkligen hemskt ut hos oss nu - hål grävda i gräsmattan, jord överallt, blommor lite överallt (där de uppenbarligen inte ska va), gamla ben, hundskit, leksaker... charmigt värre:-s

4 kommentarer:

annkan sa...

Vad söt hon är!

Ja, tänk de där pauserna kommer väl lite då och då, tror jag.
Mer eller mindre frivilligt.
Fast det behöver ju inte vara dåligt. Desto roligare sen att sätta sig och pyssla.:-)

Själv brukar jag ofta röja och rensa i en sån period. (Fast ibland måste jag det ändå, utan att jag känner så. Bara för att ö h t hitta åt mina grejer, haha).

Önskar dig en bra dag!
Kram på dig.

Kamilla sa...

Nämen oooooh så söt hon är :D
Men jag kan förstå att hon är billig ibland ;D
Kram kram

Lena B E sa...

Åååh så gullig liten vovve, en riktig liten sötnos!! :) Jag förstår till fullo att du blir arg imellanåt, men tack och lov är den där jobbiga tiden snart förbi och hon blir lugnare. Ha det så bra. Kramar från Lena

Els G. sa...

Wow Emilie!!! This is a cutie! I'll have to search the translation engine again, but I guess this lovely puppy is yours?!? He' sooooo cute!!!
Hugs from Belgium,
Els
xxx