söndag 9 augusti 2009

Vilket väder!!

Åh så skönt det varit hittills i helgen .- jag njuter av solen! Idag har jag tom. doppat mig nedanför huset i älven, det var då uppfriskande, kan man säga! Och det var ju det jag var ute efter. Igår kväll blev det ett par kort till, men jag såg en film, Pianisten, och jag kunde inte koncentrera mig på kortmakeriet, så till slut övergick jag till att bara se filmen. Och sen tog vi en nattlig promenad, jag och dogsen. Så igår blev det bara 2 kort, oxå lite annorlunda jämfört med hur jag brukar göra. Fast snart vet jag inte hur jag "brukar göra", jag tror jag utvecklas och provar olika stilar lite nu och då:-) Men här nedan är ett kort som jag gjorde för ett tag sen till min syster som fyllde år i juli. Och inspirationen till kortet fick jag hos Fannydesigns!

Blommorna och textstämpeln från Inkido hittar ni på Pyssellyckan, och likaså den bruna vågiga cirkeln under texten är embossad med "Spots and dots" från cuttlebug som Anna oxå har inne. Det blev en snygg effekt, tycker jag.. Annars har jag provat ett par för mig nya stämplar från Prima- jag älskar det mesta som Prima gör!

2 kommentarer:

annkan sa...

Urtjusigt kort!!

Kram!

Susanne sa...

Sååå fin!! Jag blir alldeles matt.

Kram
Susanne