tisdag 4 augusti 2009

Gammalt och nytt

Magdas så har de en utlottning där de vill att man visade hur man scrappade i början av sin scrappkarriär, i januari 2007. Det här var väl min andra LO. Den första tog jag inget foto på, och gav dessutom bort! Kaxigt...
Jag kan ju berätta att jag försökte skriva ut en bild på kycklingar i färg, men jag var inte så schnajdig på sånt, så fotot blev lika stort som A4-papperet. Men då gjorde jag rubriken av det papperet. Jag scrapliftade en LO från en av de första Scrapbooking-mm-tidningen. Men jag hade chalkat runt omkring LOen lite försiktigt:-D Ingen journaling, det kom jag på efteråt och fotot hade jag limmat med lim, så det blev böngligt:-) Ja, men jag lärde mig mycket på mitt första riktiga försök iaf!

Jag scrappar väl inte exakt så där nu, jag visar upp den senaste LOen.

Här har jag dold journaling under de foton som syns, det är rivet, chalkat och jag har fler dekorationer att ta till över huvud taget!

4 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Tack så mycket! Din var inte så tokig den heller ;), snygg rubrik! Visst var det kul att titta igenom de gamla alstren? Tycker att din första (2:a) där var väldigt bra för att vara nybörjare.

CillaT sa...

Älskar att se första-alster. Din var verkligen jättefin, färggrann och glad=)

Den nya är underbar! Snyggt med rubriken!

Tesa/Therese sa...

Riktigt snygg upplägg på din LO. Ha en skön helg! Kram

Susanne sa...

Men den här lo´n e ju bara såååå fin. Gu, va duktig du e och vilken inspiration jag får här hos dig.

Kram
Susanne