onsdag 3 december 2008

Äntligen nåt scrappat! / Something that's scrapbook related!

Ja, nu var det nog längesen jag lade ut nåt som jag scrappat, tror jag. Jag har mest pysslat inför Skyltsöndagen på Pyssellyckan och det skulle ju va hemligt... Men det har varit jättekul att altra. Det har jag inte gjort så mycket innan, men jag ska göra det snart igen!
Jag altrade några tändsticksaskar. För detaljer kan ni läsa på Pyssellyckans blogg!

Nedanstående bilder är pepparkaksburken (Annas pepparkakor) jag altrade med några detaljbilder.



It was long time ago I put something of my creations at the blog as I have prepared för a couple of weeks before 1 advent at Pyssellyckan. I altered some match boxes and a ginger bread box. So much fun - I want to do it soon again!

4 kommentarer:

Katrin sa...

Snygg pepparkasburk.... Nu väcktes det en tanke hos mig;)
Har en tom Annaspepparkakor...*funderar*

HA det gott!

Vixen sa...

Vilken urtjusig pepparkaksburk!!!
Vad är det för bokstäver du skrivit pepparkakor med?

Tror det var julstämningen som fick oss så trevligt neongröna *S*

Här håller jag på städa mitt pysselrum. Det är otroligt som jag sprider ut mig men nu brjar det likna något :) Ska försöka få in alla stämplar på rätt plats idag och stämpla upp nya ark åt de stämplar som ännu inte fått sig någon plats

eviledna sa...

Hi Emilie,
didn't realise those were matchboxes, I thought they were ATC's, what a great idea and they all look so lovely, But the ginger bread tin, well that's just spectacular. You asked me what it was I liked so much about yours and Daniels style, well I'll tell you, you've taken a craft and turned it into art. There aren't many out there who can do what you do, I've seen many try, but It doesn't come anywhere near to your standard. You really are an artist, and that's why I admire your work so much.
Take care, keep smiling and keep up the fantastic work.
Ann x

Anonym sa...

Wow, härlig pepparkaksburk! Askarna var inte dumma dom heller!