tisdag 2 december 2008

Månadens utmaning i December på KIF/ Month challenge in December at CIF

Ny månad och ny sponsor på Kort i fokus! Den här månaden har vi äran att sponsras av Stämpelgården, en härlig webbutik med en underbar egen linje av stämplar och även en massa annat godis. Månadens utmaning är en skissutmaning. Den härliga skissen är gjord av en av Stämpelgårdens DT, Leamon. Titta, njut och inspireras!

A new month and a new challenge at Cards in focus! This months challenge is sponsored by Stämpelgården, a swedish web shop with a wonderful line of stamps. The challenge is based on a sketch made by one of the DT members at Stämpelgården, Leamon. Please let us see what you do out of the sketch - upload your card in our gallery! As usual you can only enter with one card and the card can not be submitted for any other contest. Last day to upload your card will be on wednesday 31st of december. Yes, on New Years Eve! *smile*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså du har oxå vågat trotsa längden på håret och kapa av det. Men jag hade ju ner till mitten av ryggen nästan. Å nu nuddar det KNAPPT axlarna! Men det är kul att göra nåt annat :) Det växer ju ut igen ;) Blir ni i Barsele på julafton?

Anonym sa...

Jisses vad du är pysslig! Min äldsta dotter skulle explodera av lycka om jag bara var en tiondel så pysslig som du! Hon är lagd åt det kreativa hållet och fick ett scrapbookset i födelsedagspresent - sorgligt nog vet jag inte hur jag ska hjälpa igång henne...... Tips?? Kram!