lördag 20 december 2008

Lördagsgöromål innan jul

Idag har jag varit så hushållsaktig så det är skrämmande;-) Jag har bakat mjuk pepparkaka (2 st!), kokat knäck, diskat rätt många grejer, plockat i ordning i köket så att det rent av ser rätt trevligt ut där nu! Och så har jag städat scraphörnan, men där har jag påbörjat nya projekt igen. Se nästa inlägg... Och så har jag tvättat, kollat i minst hälften av alla lådor i snicken eftersom jag letade mina bakformar och Jonas glasögon, och organiserat om där så att jag förhoppningsvis hittar nåt där nästa gång jag behöver nåt. Ja, och så har jag hunnit en del annat oxå som är julklapprelaterade. Så nu ska jag vila till mig lite i scraphörnan, tror jag:-D

1 kommentar:

Lena B E sa...

Å knäck som är så gott! Det var värst vad du varit flitig! hann du göra allt detta på bara en dag? Har du varit uppe hela natten eller?? Kramar