söndag 28 december 2008

Loj ledighet

Jag är så glad att jag fått vara ledig 5 dagar denna vecka - jag har hunnit så mycket hemma, tycker jag! Igår hade vi 2 olika besök här hemma, så inför det så fejade jag hela dagen fram till 15 då mina första gäster kom! De åkte vid 18-tiden, och så kom nästa gäng efter 19. Fullt ös hela dagen, men jag hade en sån bra dag. Det är ju så trevligt att ha vänner omkring sig!

Jag hade ett sånt inspirerande samtal med Johanna om scrapbookingen. Hon är konstnär på annat område, men hon inspirerade mig att satsa på min kreativitet och även på faithbooking. Jag ska fundera på det ordentligt och se hur jag ska gå tillväga...

Under ledigheten har jag även städat lite mer i scrapphörnan och nu städat undan julsakerna! Skönt:-) Jag hade dock tänkt hinna scrappa otroligt mycket under dessa dagar, men jag har varit mer sugen på att få i ordning här hemma. Men nu tycker jag vi fått till det hyfsat bra, så... jag ska nog kila iväg till scrapphörnan ögonaböj! Ska bara äta lite brunch först:-) Och så ska jag nog bära upp den där sista ouppackade scrapbookinglådan...

4 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

God fortsättning!! :0)
Kramen Kicki

Anonym sa...

Faithbooking? Va ä dä nurå? ;)
Linda

Anonym sa...

Önskar dig en god fortsättning!

Åh, såna fina klappar tomten kom med till dig.:-)

Har önskat mig samma sak som du fick av din make och ditt jobb. Får dock lov att vänta på det några veckor till. Men..det kan det ju helt klart vara värt.;-)
Dock vet jag inte om det blir samma butik som du, men jag är bra sugen på att hälsa på där.

Kram/annkan

Lena B E sa...

Tack för svaret om swappen, nu vet jag äntligen vad det är iaf. :)
Men nu undrar jag också vad är Faitbooking för nåt? Det finns tydligen hur många knepiga ord som helst. :D