torsdag 18 december 2008

Julkort igen...

Nu är det inte så många till att visa upp - skönt va?

Nertill på kortet återges iaf bruna papperet som det nästan ska vara, den där die cutten är grönturkos. Egentligen:-) Dekorationer och papper är från Cosmo Cricket, förutom sammetsbandet.

Här har jag använt samma papper på båda sidorna, så att säga. Papperet heter Ivy och kommer från Kaiser - snyggt tycker jag! Och så är det en Whiff of joy-stämpel och stämplar som jag embossat med från Basic grey. Hjärtat stänger igen kortet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, det papperet var snyggt!

Och oo, vad jag gillar de stämplarna nu! *vill också haaa*

/annkan

Annica H sa...

Vilka fina kort! Gillar båda, men stämpeln på det övre gör att vågen tippar över till förmån för det! Jättesnyggt!

Lena B E sa...

Men ååå vilka snygga kort!! :D Jättefina papper! :)
Tack för påhälsningen och kommentaren i min blogg, nej du... den elräkningen vill nog ingen ha! ;)

Anonym sa...

Så fina! Älskar grönt och Kaiserpapperna=D

Lena B E sa...

Hej igen! Kom på att du har en översättare, hur har du fått till den i efterhand? snälla tala om för mig hur jag ska göra... jag var ju dum nog att välja bort den när jag gjorde min bloggsida... hm!
Julkramar från Lena. :)