fredag 25 juni 2010

Vilken midsommarafton, va?? :-)

Ja, man ska ju inte klaga egentligen, men nu vart det en sån där dålig-sömn-natt igen *suckar* Skulle kunna tänka mig att det var vid 4-tiden som jag fick för mig att klockan va jättemycket och att jag skulle ta ut öronpropparna för att så småningom kunna höra klockan ringa. Öronproppar stoppade jag i igår för att slippa höra myggen... Men i det ögonblick jag tog ut dem så hörde jag myggsurret och då var det ju kört. Och så kände jag hur de bitit mig i foten, pannan, händerna osv, så jag låg och tittade efter dem och försökte döda alla jag kunde. Och Jonas likaså. Det var riktigt kvalmigt varmt, men jag ville ju inte ligga utan täcke, direkt.. Klockan blev alltför snabbt 7.45, och jag fick mig faktiskt upp på en gång, trots att jag var riktigt snortrött.

I väntan på maten på jobbet så har jag varit på OK/Q8 och investerat i en Sterminio. Död åt myggen, det finns ingen som helst nåd från min sida! Jag vill sova om nätterna, så är det bara!

Snart ska jag åka hem, jag har mycket att göra hemma. Jag skulle bara ha fått tag på lite mer blomjord, iofs.. Maken jobbar till 18.00 ikväll, och jag vet av erfarenhet att han brukar va trött när han jobbar sina mastodontpass på helgen. Jag tror de tblir en bra helg, jag hoppas att jag hinner med nån bidrag till Croppen som pågår på Svensk scrapbooking, men vi får väl se. Jag har inte Croppat på typ ett år:-s

Inga kommentarer: