lördag 19 juni 2010

Aurikelköp och bröllop

Ojojoj, nu har jag lagt alldeles för många bud på tradera, hoppas att hälften går bort i överbjudningar! Men dessa vackra Auriklar ser jag fram emot, jag hoppas de kommer till veckan! Jag tycker de är coolvackra! Hoppas oxå att de kan övervintra, men det hinner jag ju ta reda på under sommaren.
Annars så har jag som så många andra njutit av Kungligt bröllop per televisionens tjänster. Det har varit njutbart i princip alltsammans - musik, klänningar, juveler, blommor mm. Vilken otrolig planering som ligger bakom detta spektakel - jag skulle då inte vilja va bröllopskoordinator där! Vilken stress:-D Men de kanske är några stycken som har planerat och genomfört detta...
Jag har dessutom lyckats pricka in ett regnuppehåll mitt på dagen då jag fick ner kanske 70 % av de plantor som mamma kom med i torsdags. Men det är ju en del kvar, förstås..

Inga kommentarer: