söndag 13 juni 2010

Ler mitt i natten:-)

Åh vilken dag vi haft! (lördag). Iofs vaknade jag på dåligt humör eftersom storlurvas började skälla en halvtimme före klockan skulle ringa. Jag har ju lite svårt att sova i dessa ljusa tider, så jag blev inte så nöjd över det. Men efter det så har allt varit bättre:-) Storumanscrapparna har scrappat i 11 timmar på Filadelfia Storuman. Vi har haft urtrevligt - scrappat, pratat och ätit tillsammans. Och så kom självaste Pyssellyckan och sålde oss en massa finfina saker. Ja, vi har varit jättenöjda allihopa idag!

Strax efter att vi avslutat scrapparlördagen så började Sinnesromässan på AA-konventet. Storuman gospel har sjungit där i flera år och det var dags nu igen. Jag gillar denna årliga sjungning:-)

Nu sitter jag å lyssnar på nån slags fotboll å flinar. Såna här dagar borde komma lite oftare!

Inga kommentarer: