torsdag 24 juni 2010

Norrlandsbiten..

När jag var lite så fanns det en t-shirt med en jättemygga på och så stod det "Norrlandsbiten". Igår kväll när jag klippte gräsmattan (bara halva pga av mygg och sena timmen) så blev det verkligen en uppenbarelse för mig, jag kunde verkligen se den där t-shirten för min inre syn.
Jag funderar seriöst på att köpa en sk. Mosquito som är en myggfälla. För mig skulle det verkligen va värt pengarna, för det skulle göra att jag faktiskt är ute i min Paradisträdgård. Ska det va för mycket mygg så kommer jag nog att häcka inne, för mygg tål jag nämligen inte åsikten eller surret av! Jag har legat vaken bra länge inatt eftersom vi haft mygg i sovrummet..
Ja, vi får väl se hur det blir. Har tagit upp det med maken och han var väl inte helt avvisande:-)

Inga kommentarer: