måndag 21 juni 2010

Första leveransen på väg...

Har fått det fantastiska meddelandet att min första julros är på väg! Den ska va limegrön när den blommar, och det tycker jag är läckert:-)

Och så kommer den vita hallonaklejan snart oxå, se ovan. Supersnygg, va???

Hittills har jag gått och vunnit 13 auktioner med blommor på tradera. När ska jag lära mig att det mycket väl kan va så att man vinner vare auktion? Tack och lov så har ju flera bud blivit överbjudna oxå, och då har jag lagt ner den auktionen. Faktiskt! Undrar om jag ska göra en ny rabatt snart:-P

Igår fick sista rosa Spireabusken sitt nya hem, nu har 3 blomfantaster fått nåt nytt i sina trädgårdar! Jag började fundera igår kväll på en möjlig skiss till hur jag ska göra om på sidan om huset, men det gäller ju att lite i taget införliva idéerna hos kära maken. Jag lät honom tom. läsa ett litet avsnitt i Allt om trädgård för att det skulle gå in hur man gör på blåsiga platser:-D Ja, nu är det bara att vänta och se resultatet av det. Under tiden ska jag skissa en del...

Inga kommentarer: