lördag 25 juli 2009

Varför gjorde vi inte så här???

Ja, min man ställde frågan nu på morgonen, och jag vet faktiskt inte. Ganska coolt iaf!



Mogonstund har ju guld i mund, som det brukar stå på gamla bonader... Valpen blev utsläppt för morgontoaletten kl 5 imorse och har sen inte haft viljan att somna om. Så jag har hunnit göra ett storkok på en Köttgryta som nu står och puttrar till sig. Ska göra 2 rätter till idag, tänkte jag - lika bra att va effektiv i köket när jag ändå är förpassad dit ett par dagar. Det är ju nämligen nya tider hemma hos Wilderth Hägglund - inga hundar i vardagsrummet. Och Tiger, han sörjer det. Trist. Men jag kommer kanske att va på bättre humör då vi kanske inte har ytterligare hundhår bland blommorna i fönstret, över hela soffbordet, och överallt annars. Vi får väl se.

Ska se om jag får mig en lur om nån timme - vore riktigt skönt!

1 kommentar:

Kamilla sa...

*hihi*
Jaaa, det hade verkligen varit en härlig syn!!!
Så underbart :D
OJoj kl 5, inte ens tuppen är ju uppe då!!!
Hoppas du får dig en lur då :D
kram kram