tisdag 21 juli 2009

Award från Lotta

Sötaste Lotta tycker att jag ska ha den här awarden (utmärkelse, typ) och det blir jag ju hjärtans glad för! Det är roligt att nån finner inspiration här hos mig:-)
Jag är ambivalent till det här att ge vidare, jag har gjort det så många gånger och jag tror att de som alltid fått dem förut fortfarande vet att jag uppskattar dem. Dessutom så finner jag inspiration hos så många att jag bara skulle vilja ge den här till er alla "där ute"!! Vassego!


Annars så hade jag en skön kväll igår i scrapphörnan. Jag tänkte ett tag att jag var klar med en LO, men sen kom jag på att jag fortfarande inte är det... så jag får väl fortsätta ikväll, 3:e kvällen på den:-D Men nu är det kanske bara nån detalj kvar... kanske...


Nu på morgonen har jag svept min första bananshake i Cambridgekuren, den smakade bra! Skönt att det går att lätt att få i sig! Jag minns för typ 20 år sen kanske då jag skulle försöka få i mig Nutrilett, det gick väl bara ett par dagar så funkade inte den äckliga sörjan för mig nå mer.

Nä, nu ska jag gå till jobbet snart...

1 kommentar:

annkan sa...

Haha, ser att du minsann fått flera utmärkelser. Orkar du med en till..?

I så fall har du en att hämta hos mig.
Kram på dig. :-)