söndag 12 juli 2009

Slut på DTandet...

...fast inte helt, förstås! I mitten av maj så tog jag beslutet att sluta som DT hos Kort i fokus. Anledningen är brist på tid och att jag fått stressa så mycket under julen, vintern, våren för att hinna med allt. Och på slutet så kände jag mig inte nöjd med det jag producerade dit, så då tyckte jag att det fick vara nog. Jag tycker det är så spännande med den nya inriktning de har tagit på Kort i fokus, så gå gärna in där även fortsättningsvis - det kommer då jag att göra!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

ja, man hinner absolut inte allt!!
Då skulle man nog vara övermänniska :D
Jag har ju lite dagar nu under juli som jag är ledig, men ströjobbar ändå och rycker in de dagar när de ringer plus att jag har ett fast schema på fredagar och några helger :( jaja jag får lata mig på vintern...eller??
Kram kram i massor och vad HÄRLIGT ni haft det på er resa!!

Vixen sa...

Saknar dig så klart...
Mycket fint du gjort älskar bröllopskortet du gjorde i Knaften!