torsdag 23 juli 2009

Inget särskilt...

Nu är jag inne på tredje dagen med Cambridgekuren och det känns riktigt bra! Nog har jag varit hungrig ibland, men det är man ju till vardags - när man äter vanlig mat oxå! Jag dricker otroliga mängder vatten...

Jag har faktiskt scrappat en del i veckan, men vi har inte gjort i ordning vår nya dator än, så jag har inget att lägga upp. Har lovat guben att inte spara saker på gammdatorn... men det gör nästan oooont;-) Ikväll har jag suttit och färglagt ett Sara Kaymotiv - 4 st med 4 olika färger. Det var längesen jag höll på, före semestern nån gång. Och jag gör ett undantag och lägger ut Sara K*hehe* House mouse färglade jag tidigare i veckan.

Sen förra torsdagen har somnat 3 gånger till NCIS - dålig trend! Får se om jag lyckas hålla mig vaken nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med kur! *been there, done that* Jeg skal bare nyte livet noen uker nå, teller ned timene til jeg er ferdig på jobb og skal ha ferie til 19. august :-D En uke på hytta og 2 uker i Tyrkia!!
Fortsatt god sommer!!

annkan sa...

Supersnyggt färglagt!!

Kram och trevlig helg på dig.