torsdag 16 juli 2009

Semesterlaoyut!

Inte för att skryta, men jag tycker faktiskt själv att det här ser rätt varmt och skönt ut! Kanske därför jag älskar detta kort från semestern:-)

På Svensk Scrapbooking finns en utmaning i juli som handlar bl.a. om semester, så med det i tanken gjorde jag layouten. Inspirationen till utformningen av LOen har jag fått från webmosterHelene, jag ville göra en annorlunda LO till detta kort och vet ju ungefär hur Helene scrappar. Själva scrapliftslayouten hittar du HÄR. Och min version ser du ju nedan:
Som ni ser har jag tagit fasta på att ha med olika rektangulära papper och så cirkeltemat, men ändå gjort en egen variant, tycker jag.

Ha en bra dag! Jag fick jordgubbar med vaniljvisp och dajm och en caffe latte på sängen idag - toppen!! Hur bra ska inte den här dagen bli???

8 kommentarer:

Malin sa...

Kanske därför att du fyller år! Grattis världens bästa Emilie!!

eviledna sa...

YES, I like this. You ALWAYS have the best photo's on your scrap pages. The colours and papers suit the photo perfectly. And I love the strips of paper you've used for the backing, and the stamped edge pulls it all together. FABULOUS. Can't wait to see more of your Holiday snaps :o)
Take care & keep smiling
Ann x
PS. Strawberries and cafe latte in bed!!! How very decadent, I take it you're on a day off LOL.

webmosterhelene sa...

Grattis på födelsedagen!

Vacker tolkning, det är så underbart när man ser den egna varianten i en lift :-D Kram

Ida sa...

Grattis på din dag =)

annkan sa...

Sååå fint!!

Åhh, fyllde du år igår..?!

Grattis i efterskott!!!
Kram på dig.

Lena B E sa...

Åh vilken härlig Lo!! Och vilket underbart foto, förstår att du älskar det!! :) Havet, värmen, lugnet & det rofyllda... sååå skönt!! Kramar från Lena

Cath. sa...

Ett helt underbart foto och jag tycker att du verkligen har gjort det rättvisa när du scrappat det... En fantastisk layout!
Och vilken frukost! Ska tipsa familjen om det till nästa år, jag fick "bara" kaffe och smörgås jag...;)

CillaT sa...

Helt underbar layout, fantastiska färger!

Stort grattis såhär lååååångt i efterskott;)