tisdag 14 juli 2009

SÅÅÅ IRRITERANDE! *mad*

I söndags tog jag mig för att ladda över foton från kamerorna till datorn från 2 av 3 minneskort. Och jag snabbredigerade ett flertal av dem oxå... Och skrev ut ett som jag ville börja scrappa.

Jaha - igår kväll då jag skulle in på våra digitalbilder så finns inte den hårddisk där de ska ligga. Och jag letade och letade. Och när Jonas kom hem från jobbet så kunde vi konstatera att hårddisken där foton, musik mm ligger är sönder. Gaaah! Det är ju foton från vår bröllops- och äventyrsresa ju! Det som vi fotat tidigare är säkerhetskopierat, så allt är inte borta. Tror vi...

SKITDATOR! *morr*

Undrar hur dyrt det blir att fixa det här :-(

1 kommentar:

eviledna sa...

I sympathise, I've just spent the last two days reloading XP and putting all the updates and programmes back on. I still haven't finished, but I'm at a stage where I can use the computer and get on the Net.It's such a bore when these things happen, BUT my computer is running a lot faster now and I can get on the internet straight away, before it could take me up to ten minutes to get a connection and I'm on broadband (cable).
Take care & KEEP smiling
Ann x