måndag 20 juli 2009

Hårda paket, hårda paket...

Idag har jag hämtat ut hårddisken där IT-killarna återskapat allt de kunnat - ska bli spännande att se vad som finns kvar! Hoppas ju på typ 98% åtminstone.....

Och så har jag hämtat ut ett paket på posten som innehåller massor av påsar med milk shakes och soppor. Nu grönarns ska jag gå ner några kilo, har jag tänkt! Måtte detta fungera...

Ikväll tänkte jag packa ihop blog candyn som Isabell vann, och så scrappa färdigt LOen jag påbörjade igår. Vi kommer även att äta entrecôte ikväll, både jag och Jonas lägger om kosten från imorgon. Vem vet när jag äter riktig mat nästa gång?

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad ska du gå på för diet?? Nästa vecka, en vecka innan jag börjar jobba igen....måste jag börja banta, annars kommer jag inte i jobbarbyxorna igen....Jag har tänkt på viktväktarna......för jag måste få äta mat, annars dör jag.....Vi får pucha och ge varandra stöd!!! Jag lär behöva det ialla fall....
Lycka till vännen!!