söndag 19 juli 2009

Bröllop, Maja design mm....

Igår var jag bjuden på bröllop där vigseln var i Norrfors och festen i Nordmaling. Det var vackraste Johanna och en mycket stolt Daniel som äntligen fick säga sitt ja till varann! Så vackra de båda var, och jag trodde då aldrig nåt annat innan heller:-) Hela dagen var ett otroligt trevligt arrangemang. Det började så klart med vigseln där jag fick anledning att va stolt över min Jonas som sjöng på "Ain't no mountain". Och alla klappade i händerna efter alla sånginslag - det är lite eljest, men kul! Och festen var lång och gemytlig, god mat, trevliga bordsgrannar, roliga spex och några tal - som det ska va! Det enda var kanske att festen var lite väl lång, men... de som har tänkt göra nåt måste ju få göra nåt, inte så mycket att göra nåt åt just det.

Efter vigseln fick jag korn på en kvinna som hade byxor som såg ut som ett Maja Designpapper, och jag blev lite småfnissig för mig själv... jag hade ingen där att dela mina tankar med, vill ju inte framstå hur scrappnördig som helst *hehe* Men se mönstret här så förstår ni!

Nu ska jag ta mig samman och genomföra en LO som jag funderat över ett tag. På återseende!!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Du har nåt att hämta i min blogg:)

Lotta sa...

Åh tack för alla goa kommentarer:)

Ang den Grattis stämplen....Det är en stämpel från Stämpelboden, den ingick i det kitet som kom ut nu i våras....hela kitet är UNDERBART!!!!

Ha det gott!

Lilo sa...

Klart man ska se scrapping i allt. ;)

annkan sa...

Haha, jo jag känner igen det där!
Man ser scrapgrejer i allt- och så tycker man att alla andra också ska göra det. ;-)

eviledna sa...

he he he, my Dad laughs when I see something and I say "that would make nice backing paper" especially when it's something somebody is wearing.. Do you think maybe we are a bit obsessed :o)
Take care & keep smiling
Ann x

Marie/Mison sa...

Åh! Var det din Jonas som sjöng så duktigt! Vad bra att Ni hade så trevligt på festen. När du säger det så kommer jag faktiskt ihåg hon med "Maja"-byxorna...